Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Vraag

Motor niet af te stellen!? 18 aug 2017 19:42 #1

• Hent van den Elsen
  • Hent van den Elsen's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Senior lid
  • Senior lid
    Lid van de BMW Mono Club
  • Ontvangen bedankjes 0
Dag allen,
Nu de olieproblemen van mijn R26 lijken opgelost en zelfs de carterpan niet meer drupt maar slechts heel licht zweet ben ik nog niet verlost van volgende problemen.
Stationair liep, loopt mijn R26 mooi. Bij koude start start hij na 1 trap op de kickstarter zonder vlotteren (zomer?). Maar als ik ga rijden houdt hij in, trekt hij niet door.
Met stroboscoop de ontsteking bekeken. Op mijn vliegwiel vind ik de tekens S en F en daarnaast het teken voor BDP. Omdat ik nergens een goede beschrijving vond van afslellen met stroboscoop ging ik er van uit dat bij stationair lopen de S zichtbaar moet zijn en op toeren de F. Klopt dit?
Als dat zo is gebeurt er bij mijn mono iets raars. Bij het geven van gas vervroegt hij veel verder dan F. Hoeveel verder weet ik niet precies maar echt een eind. De vervroeger lijkt ok, de veertjes zijn nieuw. Wie weet wat er aan de hand is en wat ik mogelijk verkeerd doe. De zomerdagen verstrijken en ik wil graag een paar keer rijden deze zomer. Weet iemand wat er aan de hand zou kunnen zijn?
Groet Hent.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

• Pagina:
  • 1